Pogosta vprašanja

Kako v vaši spletni trgovini opravim nakup?

Izdelek, ki ga želite naročiti, s klikom na gumb »Dodaj v košarico« enostavno dodate v košarico. Potem lahko brez skrbi nadaljujete s pregledovanjem drugih izdelkov, saj vas bo izbrani izdelek v košarici počakal vse do trenutka, ko se boste odločili za zaključek nakupa. V primeru, da boste želeli kupiti še kaj, enostavno dodate v košarico še ostale izdelke, znesek v njej pa se bo sproti sešteval.

Ko s pregledovanjem zaključite, greste v svojo košarico in sledite navodilom do končnega nakupa. Pred plačilom boste morali vnesti osebne podatke in potrebne informacije za dostavo. Pred plačilom boste lahko še preverili, ali vsi vpisani podatki držijo, izbrali način plačila ter zaključili nakup.

Kje preverim, katere izdelke imam trenutno dodane v košarico?

Na zaslonu boste v zgornjem desnem kotu opazili ikono nakupovalne košarice. S prehodom miškinega kazalca se vam bo odprlo okno z izdelki, ki ste jih dodali v košarico, in končnim zneskom. V odprtem okencu boste imeli spodaj na izbiro tudi dva gumba.

Eden vodi na podstran košarice, kjer si lahko ogledate vse podrobnosti izdelkov v njej in košarico po potrebi uredite. Drugi gumb pa pelje na blagajno, kjer nadaljujete z vpisom osebnih podatkov, izbiro načina dostave in plačilom.

Kako izpraznim nakupovalno košarico?

Če želite spletno košarico izprazniti, to najenostavneje storite tako, da greste z miškinim kazalcem preko ikone košarice (zgoraj desno), počakate, da se odpre okence z izdelki v košarici in kliknete na ikono smetnjaka poleg izdelka, ki ga želite iz košarice izbrisati.

Izdelek lahko izbrišete tudi na podstrani košarice, do katere pridete tako, da v okencu pod izdelkom kliknete na »Moja košarica«. Nato želeni izdelek preprosto odstranite iz košarice.

Katere plačilne metode podpirate?

Spletni nakup lahko zaključite s plačilom preko sistema PayPal, s kreditno kartico (Visa ali Mastercard), s plačilom preko položnice, nakazilom na tekoči račun (pri čemer je pomembno, da kot referenco vpišete točno številko nakupa) ali po povzetju.

Po povzetju pomeni, da za izdelek plačate dostavljavcu ob dostavi ali na poštnem okencu, kjer vas bo čakal paket.

Kako vem, ali imate določen izdelek na zalogi?

Sistem naše spletne trgovine tekoče beleži zalogo, zato ste lahko prepričani, da bo izdelek, ki ga boste v spletni trgovini naročili, tudi na zalogi. To bo jasno zapisano tudi na strani posameznega izdelka, in sicer ob gumbu »Dodaj v košarico«.

V nasprotnem primeru boste ob izdelku opazili obvestilo, da izdelka trenutno ni na zalogi.

V kolikšnem času bodo naročeni izdelki dostavljeni?

Vse naročene in plačane izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v roku 24 ur (med delovnimi dnevi), nakar jih predamo poštni oz. dostavni službi, ki opravi dostavo. Izdelek boste prejeli najkasneje v dveh ali treh delovnih dneh od opravljenega in potrjenega naročila izdelka.

Kolikšen je strošek dostave?

Strošek dostave je odvisen od končnega zneska nakupa. V primeru nakupa nad 36,99 € je dostava v Sloveniji brezplačna. Sicer pa strošek dostave posameznega paketa do vrednosti 36,99 € znaša 2,99 €.

Kje lahko prevzamem pošiljko, če me ob dostavi ne bo doma?

1. V primeru, da vas bo dostavljavec obiskal v trenutku, ko vas ne bo na naslovu, ki ste ga navedli za dostavo, vam bo v poštnem nabiralniku pustil obvestilo za prevzem pošiljke na vaši pošti. Pošiljka vas bo tam čakala 14 dni. Če je v tem času ne boste prevzeli, bo pošiljka vrnjena na naslov pošiljatelja.

2. Dostavljavec vas bo pred prihodom o dostavi obvestil na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob samem nakupu. V primeru, da pošiljke ne boste mogli prevzeti, se boste lahko dogovorili za kak drug termin ali pa za prevzem pošiljke na najbližji pošti ali drugem prevzemnem mestu.

Mi lahko pošiljko dostavite na drug naslov (npr. v službo)?

Dostava pošiljke bo opravljena na naslov, ki ga boste navedli v obrazec ob nakupu. Poleg vpisa stalnega naslova je tam na voljo tudi okence, kamor lahko vnesete drug naslov za dostavo.

V primeru, da se naslov dostave razlikuje od naslova vašega stalnega bivališča, vam bo dostavljavec pošiljko dostavil na drug naslov, na primer na delovno mesto.